Re: Важното в промените на условията на CQWW DX Contest 2012
Публикувано на: 03 Ное 2012, 01:18
само не разбирам що сега пък на Крис се нахврърляте ... той и Сие достатъчно страдат. не казвам, че е нужно да им даваме кърпички за сълзите - няма смисъл. нито пък съм чул, че някой от тях е молил някого, да им бърши други части на тялото. разискванията тръгнаха оттам, че двата контеста са под егидата на една и съща организация (най-общо казано). единият от тях е по-либерален като начин на контестиране - приемаш инициала и си 99% готов, другият пък е по-свиреп откъм наказания. Боян е имал късмет, че е сгрешил в контеста с по-добрите ченгета, екипажът на Крис - обратното.
и не става дума, Хари, че някой не е знаел кое е маймуната и кое клавиатурата, а за чисто човешка грешка ... ясни са нещата - не ги преиначавай !
що да се въртим все около това?
ако пък имаш зор за зъболекар - то е друг въпрос
шегувам се, разбира се ... дано нямаш !
ясно е, че станалото не може да се върне, нови жертви от стари контести няма да бъдат търсени, наказаните виновници няма да бъдат оправдани. и доктора няма вина за това - и ако тръгне той да се застъпва почва да мирише на лоби ... без да съм сигурен дали изобщо е спирало да мирише
за мен поуките са важни ... :
1. наясно ли са тия, които са го допуснали ... какво точно е станало, може ли да са преправят хардуерно нещата, че да не става занапред ? ...
2. стана ли ясно на всички четящи, потенциални утрешни грешници пред олтара "Томсън".
и все още си стоя зад твърдението, че 48 часа за сам човек са много, било то със или без интренет ... колкото и да го е "засмукал" пайлъпа F1 и F2 не са единственото, което е достатъчно ... по магистрала се кара по-трудно в сънено състояние отколкото по планински път ... в смисъл, че по-лесно се заспива при липса на динамика и ангажименти ... от опит го казвам
и WAE въведоха 36-часовото условие и броя на контактите гледам не намаляват. въпреки, че може и да не съм прав - там само DX се работи. но пък стратегията кога ще си направиш трите почивки - кога се чува на 160 м или по-рано си е също предизвикателство ... ами ако утре слезе Аврората или пък се отвори на 10м.
нооооо !
както се казва - който не знае какво да прави, прави това което може ... същото се отнася и за контест-комитета
така, че няма да се занимаваме с мощности и отстояние на предавателите, ремоут ресепшън и драйвинг ... а ще слушаме записи, ще сравняваме и ще раздаваме картони. това е реалността - пък който иска
щом не са им интересни двуцифрените киловати - никой няма да отиде на гости нито в DR1A, нито в 9A5Y ... но щом е за идеята, както казва Кольо - с Ушинци и Пловдив на драго сърце могат пак да се зачекнат ... и този път няма да е лов на вещици, а направо разобличаване на рецидивисти.
и като отговаряш на Ранди по време на контеста, гледай да не натискаш грешни букви ... че както някой по-рано тук спомена "ходи доказвай, че имаш сестра ..." ... ти ми отговори като на OL2F, пък после ходи доказвай, че сме си разменили по едно "здр", или пък че в този момент си видял как OR2F те е спотнал ... ако си ассистед, естествено ... иначе нямаш право да виждаш
... не че това не е трик да ти покажа, че съм аз ... дано това доктора не им го преведе на комисарите
готино шоу стана, с доста поуки (поне за мен)
хайде, лека за сега !
73
и не става дума, Хари, че някой не е знаел кое е маймуната и кое клавиатурата, а за чисто човешка грешка ... ясни са нещата - не ги преиначавай !
що да се въртим все около това?
ако пък имаш зор за зъболекар - то е друг въпрос

ясно е, че станалото не може да се върне, нови жертви от стари контести няма да бъдат търсени, наказаните виновници няма да бъдат оправдани. и доктора няма вина за това - и ако тръгне той да се застъпва почва да мирише на лоби ... без да съм сигурен дали изобщо е спирало да мирише
за мен поуките са важни ... :
1. наясно ли са тия, които са го допуснали ... какво точно е станало, може ли да са преправят хардуерно нещата, че да не става занапред ? ...
2. стана ли ясно на всички четящи, потенциални утрешни грешници пред олтара "Томсън".
и все още си стоя зад твърдението, че 48 часа за сам човек са много, било то със или без интренет ... колкото и да го е "засмукал" пайлъпа F1 и F2 не са единственото, което е достатъчно ... по магистрала се кара по-трудно в сънено състояние отколкото по планински път ... в смисъл, че по-лесно се заспива при липса на динамика и ангажименти ... от опит го казвам
и WAE въведоха 36-часовото условие и броя на контактите гледам не намаляват. въпреки, че може и да не съм прав - там само DX се работи. но пък стратегията кога ще си направиш трите почивки - кога се чува на 160 м или по-рано си е също предизвикателство ... ами ако утре слезе Аврората или пък се отвори на 10м.
нооооо !
както се казва - който не знае какво да прави, прави това което може ... същото се отнася и за контест-комитета
така, че няма да се занимаваме с мощности и отстояние на предавателите, ремоут ресепшън и драйвинг ... а ще слушаме записи, ще сравняваме и ще раздаваме картони. това е реалността - пък който иска

щом не са им интересни двуцифрените киловати - никой няма да отиде на гости нито в DR1A, нито в 9A5Y ... но щом е за идеята, както казва Кольо - с Ушинци и Пловдив на драго сърце могат пак да се зачекнат ... и този път няма да е лов на вещици, а направо разобличаване на рецидивисти.
и като отговаряш на Ранди по време на контеста, гледай да не натискаш грешни букви ... че както някой по-рано тук спомена "ходи доказвай, че имаш сестра ..." ... ти ми отговори като на OL2F, пък после ходи доказвай, че сме си разменили по едно "здр", или пък че в този момент си видял как OR2F те е спотнал ... ако си ассистед, естествено ... иначе нямаш право да виждаш


готино шоу стана, с доста поуки (поне за мен)
хайде, лека за сега !
73